Με το όρο Ποιότητα στην εταιρεία ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΤΣΟΥΧΤΙΔΗ εννοείται ότι οι υπηρεσίες που παρέχει στο χώρο των «ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΓΑΛΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ», καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες των πελατών όπως αυτές έχουν τεθεί βάσει συμφωνημένων προδιαγραφών αλλά και τις προδιαγραφές της ίδιας της εταιρείας. Η Διοίκηση ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ για την Πολιτική Ποιότητας, την οποία και ΔΙΑΔΙΔΕΙ σε όλο το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας. Εξασφαλίζει δε τη δέσμευση αυτή, καλλιεργώντας το πνεύμα της συνολικής και συλλογικής προσπάθειας σε όλο το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας και διαθέτοντας όλα τα απαραίτητα μέσα, ώστε όλοι να τηρούν την Πολιτική Ποιότητας και να προωθούν κάθε ενέργεια που διαρκώς προάγει και βελτιώνει την ποιότητα. Η Πολιτική Ποιότητας, οι αντικειμενικοί και εφικτοί σκοποί για την ποιότητα, οι δείκτες μέτρησης των σκοπών για την ποιότητα και γενικότερα η συνεχιζόμενη καταλληλότητα, επάρκεια και αποτελεσματικότητα του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας ανασκοπούνται τουλάχιστον μία φορά το χρόνο. Στα πλαίσια αυτής της Πολιτικής Ποιότητας η Διοίκηση έχει θέσει αντικειμενικούς σκοπούς για την Ποιότητα, που περιγράφονται ακολούθως:
Αικατερίνη Τσουχτίδη Ιδιοκτήτρια